Tematy prac licencjackich z Marketingu nie są z reguły przesadnie ambitne, są jednak jak najbardziej praktyczne. W poniższym tekście przedstawiamy cały szereg ciekawych zagadnień na Twój licencjat. Niewykluczone, że znajdziesz tutaj zagadnienie, o którym zdecydujesz się pisać swój licencjat.
Praca licencjacka z Marketingu powinna być pisana przez Ciebie, o takim zagadnieniu, które od zawsze Ciebie interesowało. Tworzenie pracy naukowej o zagadnieniu, które po prostu Ciebie nuży i nie jest perspektywiczne pod względem zawodowym, jest pozbawione większego sensu. To właśnie wizja przyszłych sukcesów na rynku pracy motywuje Ciebie do działania i warto to w swojej działalności naukowej wykorzystać. W poniższej tabeli prezentujemy całą serię ciekawych zagadnień na twój licencjat z Marketingu.
- Projekt wprowadzenia nowego produktu na rynek.
- Marketing treści jako narzędzie do promowania usług.
- Projekt strategii marki dla danego banku.
- Wykorzystanie storytellingu w działaniach marketingowych
- Projekt marketingu narracyjnego dla produktów danej marki.
- Ocena efektywności reklam danego towarzystwa ubezpieczeniowego.
- Outbound i inbound marketing w firmie o profilu produkcyjnym.
- Marketing w mediach społecznościowych jako forma budowania świadomości marki.
- Projekt strategii marketingowej dla danego przedsiębiorstwa.
- Pomiar skuteczności marki na rynku dóbr FMCG.
Tematy prac licencjackich z Marketingu – przykłady
Zagadnienie na licencjat z Marketingu powinno być wybrane z rozmysłem. Na pewno nie zaszkodzi w tym momencie zaciągnięcie porady u swojego promotora. On na pewno będzie w stanie skutecznie doradzić Tobie, jakieś interesujące zagadnienie. Poza tym warto wybrać takie zagadnienie, do którego jest dużo informacji. Dane to prawdziwe paliwo dla każdej działalności naukowej i musisz o tym pamiętać.
Tematy prac licencjackich z Marketingu – zakończenie
Tematy prac licencjackich z Marketingu są niezwykle ciekawe i zawsze można wybrać coś dla siebie. Najlepiej by było, gdybyś już podczas studiów znalazł pracę w szeroko pojętym marketingu. Dzięki temu łatwiej byłoby Tobie znaleźć firmę, która udostępni Tobie, wszystkich, niezbędnych danych. Twoja praca dyplomowa powinna być po prostu preludium do Twojej wymarzonej kariery w szeroko pojętym marketingu.