Tematy prac magisterskich z Marketingu często koncentrują się na reklamie danych usług i produktów. W poniższym opracowaniu postaramy się zaprezentować całą serię ciekawych zagadnień na pracę dyplomową o problematyce marketingowej.
Zanim wybierzesz zagadnienie na swoją pracę magisterką z Marketingu, przemyśl sobie, czym tak naprawdę chciałbyś się zajmować w przyszłości. Najlepiej pisać w swojej pracy dyplomowej, o takim zagadnieniu, które od zawsze Ciebie interesowało i w którym widzisz swój rozwój zawodowy. Nie ma chyba nic gorszego, niż tworzenia pracy naukowej o czymś, co Ciebie zarówno nie interesuje, jak i nie daje Tobie żadnych perspektyw. Na poniższej liście przedstawiamy przykładowe zagadnienia na Twoją pracę dyplomową.
- Projekt marketingu internetowego dla danego wydawnictwa.
- Ocena działań reklamowych danej firmy budowlanej.
- Jak skutecznie budować markę osobistą?
- Działania promocyjne na runku pośrednictwa nieruchomości.
- Analiza działań promocyjnych danej instytucji finansowej.
- Mocne i słabe strony marketingu wirusowego.
- Wprowadzanie nowego produktu na rynek, na konkretnym przykładzie.
- Projekt strategii marki dla wybranego przedsiębiorstwa.
- Rola marketingu w dużym sklepie detalicznym
- Wykorzystanie marketingu w mediach społecznościowych
Tematy prac magisterskich z Marketingu – przykłady

Ciekawych zagadnień na pracę magisterską z Marketingu na pewno jest co niemiara. Podczas wyboru swojego motywu przewodniego, warto zwrócić uwagę przede wszystkim na dostęp do danych. Tworzenie pracy dyplomowej o zagadnieniu, do którego nie ma odpowiednich informacji, jest gwarancją naukowej porażki. Poza tym zawsze możesz porozmawiać ze swoim promotorem. Możliwe, że on będzie w stanie doradzić Tobie jakieś ciekawe zagadnienie.
Tematy prac magisterskich z Marketingu – parę słów na koniec
Tematy prac magisterskich z Marketingu są często naprawdę fascynujące. Najważniejsze jest, aby wybrać takie zagadnienie, które od zawsze Ciebie fascynowało i w którym widzisz swoją przyszłość zawodową. Jak słusznie mawiał Blaise Pascal „przeszłość i teraźniejszość są naszymi środkami, tylko przyszłość jest celem”. Twoja praca dyplomowa powinna być po prostu wstępem do Twojej wymarzonej kariery!
Prace magisterskie z Marketingu – pomoc